Facebook

Powered By Blogger
“Aku masih belum mampu menjadi wanita solehah”

Welcome guys..

Say, “My prayer, my offering, my life and my death are for Allah, the Lord of all the worlds

Pageview now

Tuesday 6 January 2015

Maahad Ar-rahmah

Assslamualaikum w.b.t

Selamat pagi semua :) semoga hari ini lebih baik dari semalam .
Hampir 1tahun saya tak update blog ni , maklumlah busy hehe . Alhamdulillah , diberi kesempatan untuk kita bersua kembali . Huiih~ ayat tak menahan .

Cakap pasal sekolah . Maahad ar-rahmah adalah tempat saya belajar segala²nya ..
Okey , direct to the point ..
Saya bersekolah di sekolah yang sama sejak form1-form6 . Form 1 sampai form 5 ar-rahmah , Melaka
Tapi ! Tapi tapi tapiii
Form 6 Ar-Rahmah Kenali,Kubang Kerian , Kelantan . Haha panjang sikit nama .
Pandai kitorg pilih skolah . Ganah mlek sep kito . Haha

Ar-rahmah kenali .......
Saya sendiri tak menyangka akan tinggal di sana .
Kadang² saya tertanya² .. dimana saya berada sebenarnya ???
Haha  . Itulah soalan yang berlegar² di atas kepala . Ting tongg !! Hahaa

Okeyla . Nak cerita panjang sebenarnya ni . Tapi tak apela . Apakan daya ... dah pukul 7.24 pagi
As anak dara , macam biasa . Kena tolong mak buat kerja  ..
Kepada yang bekerja , Selamat bekerja . Cari kerja yang halal ok .
Selamat beramal =)

Wabillahittaufiq walhidayah wassalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment