Facebook

Powered By Blogger
“Aku masih belum mampu menjadi wanita solehah”

Welcome guys..

Say, “My prayer, my offering, my life and my death are for Allah, the Lord of all the worlds

Pageview now

Monday 17 February 2020

Jadi diri sendiri lebih baik

aku suka jadi diri aku..
sebelum aku bkhwin dgn laki aku,penampilan aku islamic sikit,aku pakai tudung labuh pastu sume org tgk aku mcm..wah!! warak dia ni..pastu byk puji2 aku la tp aku xsuka sbnrnye! aku nak buat apa sume terbatas! aku ni jenis suka aktiviti lasak, masa skolah rendah aku suka aktiviti lompat tinggi,bola baling,bola jaring,lompat jauh tu sume aku masuk huhu klo nak tgk medal aku sume yg menang bersukan haha hadiah kcemerlangan akademik ade bpe je hahaha
eh,balik ke cite tdi. ok,aku ni pun xbrp suka tgk org2 pki tudung labuh ni sbb kebanyakan dorg annoying lebih.. oklah dh tutup aurat tu tp jagalah akhlak korang keturunan pki tudung labuh tapi mulut xboleh cover langsung. hahaha ade je rmi member2 aku skolah agama mmg jenis fmly pki tudung labuh tapi mulutt Allah,aku pun xreti nk maki2 .. mcm pkataan bodoh,siak,sial,bavi tu normal je bagi dorg..aku yakin xsemua org camtu tp ada cetain2 pmpuan bajet alim tapi bila dah btul2 kenal mak aihh.. aku yg serem dgn dia..aku bila tgk org pakai tuding labuh ckp cmtu rse mcmmm hahhh ???? mne akhlak kau pakai je tudung labuh konon nasihat org ajak jadi alim..dahtu kita xnak pakai tudung labuh dia mengata kita kat member2 dia.. haha ko jge diri kau jadi diri kau jela, dh nasihat org tu snyp jela bila kita xfollow pakaian dia nk gosip2 pasal kita pulak..aku pakai kjp tudung labuh time skolah dulu pun spupu aku kutuk2 aku.. ni aku dah pakai biasa2 lglah kne kutuk.. so baik aku jadi pompuan biasa2 je ok.. pakaian pun beli ikut kemampuan aku dan keselesaan aku.. aku ni cepat berpeluh,family n suami aku je tau kulit aku ni mcmne, klo bpeluh skit je dh naik ruam n gegata sampai hitam pelipat tgn aku garu.. yg ade penyakit mcm aku je tau mcmana rasa gatal tu klo kne peluh.. nikan pki tudung labuh mmg  selesalah. mnelah org cam aku ni nk ikut kau pki tdung lavuh..hahaha hihihi huhuhu so nak cakap sekarang aku selesa dgn apa yg aku pakai sekarang. jadilah diri sendiri ,aku tetab jaga batas aku jugak xdelah aku nk free hair nk pki skirt  bagai..huhu

No comments:

Post a Comment